گورننس

آپ کی کامیابی کے لئے اپنا راستہ دکھانے کے لئے تیار


بورڈ آف ڈائریکٹرز کی پروفائل


جناب خورشید ہادی، ڈائریکٹر

جناب ہادی صاحب کی ابتدائی تعلیم برطانیہ میں ہوئی ۔اسکے بعد برطانیہ اور ویلز کے چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس انسٹیٹوٹ سے گریجویشن کیا۔جس کی بنیاد پر مذکورہ انسٹیٹوٹ اورانسٹیٹوٹ آف چارٹرڈ اکاؤ نٹس پاکستان کے فیلو قرار پائے۔

جناب ہادی صاحب تاثر ہادی خالد اینڈ کمپنی کےفاٰوٗنڈرپارٹنرہیں۔یہ فرم اپنی کارکردگی کی بنیاد پرآج پاکستان کی بڑی اکاؤ نٹنگ اورمشاورتی فرم ہے۔ تاثر ہادی خالد اینڈ کمپنی دنیا کی سب سے بڑی اکاؤ نٹنگ فرم (کے پی ایم جی) کی بھی ممبر ہے۔ ہادی صاحب 1977 تک پاکستان میں سینئراوپریٹنگ پارٹنرتھے۔ اسکے بعد انہوں نے دبئی میں بیٹ ماروچ تاثر ہادی اینڈ کمپنی میں مشترکہ کام کرنے کی ذمہ داریاں سنبھالی تھیں۔ ان دونوں اداروں نے پاکستان اورساؤتھ ایشیاء کے ہزاروں پیشہ وراکاؤنٹٹنس کی تربیت، پیشہ وارانہ تعلیم ،ملازمت اورمواقع پیدا کئے۔

جناب ہادی صاحب نے مشرق وسطی اورامریکہ میں دس سال کام کرنے کے بعد پاکستان میں اگلے دس سال کے لئے متعدد جہتوں کا اجراء کیا جس میں انڈسٹریل اورکمرشل انٹرالا، فرسٹ لیزنگ کارپوریشن ،سائیٹکس ،فارمیوسٹیکل،نیوز لائیں پبلیکیشنرز، پیزا ہٹ اور ننڈوز کی فرینچائیز کا نظریہ شامل ہے۔

جناب ہادی صاحب اس وقت تاثر ہادی خالد اینڈ کمپنی کی ٹیکنالوجی گروپ کے چئیرمین ہیں جس کے ذمہ کسٹمائیز سافٹ ویئر ڈیویلپمنٹ، سی آر ایم۔کمپلائینس سروسز، ایچ آر مینجمنٹ اور سسٹم جس کے پیش نظر فنانشل اور بینکنگ انڈسٹریز ہیں۔ اسکے علاوہ جناب ہادی صاحب متعدد پبلک او ر پرائیوٹ بورڈ کے اداروں میں شامل ہیں۔

جناب ہادی صاحب متعدد مقامی اور بین الاقوامی جرائید کے لئے بھی اپنے مضامین قلم بند کرتے ہیں جس میں ڈان، نیوز لائین، انٹرنیشنل ہر الڈ کریبوں، نیو یارک ٹائمزاور یوسٹس گلوبل شامل ہیں۔جناب ہادی صاحب نے فار ایسٹرن اکنامک ریویو کے نمائندہ کے طور پر بھی کئی سال کام کیا ہے۔

منیر حسن طاہر ، ایف سی سی اے ، سی ایف اے ، نائب صدر

منیر طاہر اثاثہ جات ، پرائیویٹ ایکوئٹی اور کارپوریٹ فنانس میں 15 سال سے زاہد کا تجربہ رکھتے ہیں، 2007 میں انہوں نے خطے بھر میں مختلف اثاثہ کلاس میں پھیلتی ملکیتی سرمایہ کاری ( یو ایس ڈی ون بلین ) کے انتظام میں مدد کرنے کے لئے گلوبل شمولیت اختیار کی۔

وہ 2009 میں قرض کی تعمیر کے پہلے مرحلے میں گلوبل کی سہولیات کو سہولت دینے کے لئے ایک 1.5 بلین ڈالر فنڈ قائم کرنے کے لئے ایک خصوصی ٹاسک فورس کا حصہ بن گیا اور اس کے بعد سروس قرضوں کی بحالی کے پہلے سال کے دوران جذب آمدنی میں 200ایم این یو ایس ڈالر اضافہ کرنے میں اہم کردار ادا کیا۔

بعد میں انہوں نے گلوبل کے 1.7 بلین یو ایس ڈالر سیکنڈ اور فائنل راؤنڈ کے کامیاب اختتام میں 2013 میں ایک ہی کردار ادا کیا اور 2013 میں سرمایہ کاری کے کاروبار کے ڈائل میں 500 ملین امریکی ڈالر کے ساتھ نئی سرمایہ کاری کے کاروبار کے ستون میں تعاون کیا قیادت کی۔

خصوصی سایڈمنس اثاثہ مینجمنٹ ایک قیمت پر مبنی برتری کی حکمت عملی پر لاگو ہوتا ہے جو پورٹ فولیو کمپنیوں میں فعال کرداروں کے ذریعہ قابل قبول ہدف کے اقدار سے 1.6 سے زائد سے باہر نکلنے سے باہر نکلنے والے ملحقوں میں 270 ملین ڈالر کی آمدنی میں سہولت فراہم کرتی ہے۔

منیر نے کئی کمپنیوں کے بورڈ کی نمائندگی کی ہے جس میں الاززی ہولڈنگ (کویت)، امارات ریٹاکاف، متحدہ عرب امارات، سعودی یمن ہیلتھ کیمرہ (یمن)، باندار ٹریڈنگ (اردن)، سی این بی سی پاکستان، سی این بی سی افریقہ (جنوبی افریقہ)، مردوچ یونیورسٹی ( متحدہ عرب امارات) اور جے ایس گلوبل کیپٹل (پاکستان)۔

انہوں نے کارپوریٹ فنانس ڈپارٹمنٹ میں کئی بڑے اداروں کے لئے کام کرنے والے کینیا میں اپنا کیریئر شروع کیا۔

انہوں نے 2001 میں برطانیہ سے چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس ایسوسی ایشن سے اپنے فیلوشپ کو حاصل کیا اور 2015 میں سی اے اے اے چارٹر ہولڈر بن گئے۔

جناب راجا عبداللہ خان ، چیئرمین

راجہ عبداللہ خان جے ایس بینک میں فی الحال گروپ ہیڈ کنزومر بینکنگ اور خصوصی مصنوعات کے طور پر کام کررہے ہیں۔

انہوں نے 1992 میں گریجویشن کی اور 1995 میں ماسٹر کیا ، انہوں نے مینوفیکچرنگ اور مالیاتی شعبے کے اندر مختلف علاقوں میں بڑے پیمانے پر کام کیا۔

انہوں نے مؤثر طریقے سے ان کی مدد سے پائیدار مینجمنٹ کے ساتھ کام کرنا، مواصلات اور پائیدار اسٹریٹجک اقدامات پر عمل درآمد کرکے کام کر لیا ہے. اس کے علاوہ ، وہ آمدنی پیدا کرنے والی حکمت عملی کی مدد اور ترقی اور انتظامی کنٹرول کو نافذ کرنے اور آواز اور فوری فیصلہ سازی کے لئے رپورٹنگ کے طریقہ کار کو فروغ دینے کے لئے ذمہ دار ہے۔

انہوں نے زراعت، لیزنگ، تشکیل شدہ فنانسنگ، برانچین بینکنگ اور قابل تجدید توانائی کے سیکٹرز میں مختلف منصوبوں کو کامیابی سے کامیابی حاصل کی ہے.

انہوں نے (ایچ آر ) تنظیموں کو نافذ کرنے اور کاروباری حکمت عملی اور تنظیمی اہداف کے ساتھ اس کے سیدھ کو یقینی بنانے کے لئے مختلف تنظیموں کے اندر وسیع پیمانے پر انسانی وسائل میں بھی کام کیا ہے، جس کے ذریعے، مؤثر پالیسیوں اور لوگوں کے انتظام کے طریقوں کے ذریعہ کارکردگی کی بنیاد پر ثقافت کی ترقی، مواصلات اور عمل کو یقینی بنانا۔



جناب فرید ارشد مسعود، ڈائریکٹر

جناب فریدارشد مسعود ایڈوائیزری سروسز اینڈ اسیٹس مینجمنٹ اسلامِک کارپوریشن برائے ڈیولپمنٹ برائے پرائیوٹ سکیٹرکے (آئی سی ڈی اسلامِک ڈیولپمنٹ بینک پرائیوٹ سکیٹر) کے سربراہ ہیں جسکا دائرہ کار میں افریقہ ،مشرقی وسطعٰی اور ایشیاء شامل ہیں۔وہ ( آئی سی ڈی ) میں مینجمنٹ کمپنی اور انویسٹمنٹ کمپنی کے بھی ممبر ہیں اور آئی سی ڈی کی طرف سے مختلف انویسٹمنٹ کمپنیز اور انویسٹمنٹ بینکس کے بورڈ میں آئی سی ڈی کی نمائندگی کرتے ہیں۔وہ سرگرمی سے متعدد نئے سرمایہ کاری کے فنڈ کے اجراء اسکے نظم ونق اور انتظام میں مصروف رہے،جس میں 400 ملین ڈالر پرا ئیوٹ اکیوٹی پلیٹ فارم ، 200 ملین ڈالر ایس ایم ای پلیٹ فارم اور 300 ملین ڈالر انکم فنڈ پلیٹ فارم شامل ہیں۔

جناب فریدارشد مسعود (آی سی ڈی) میں شمولیت سے قبل (کے اے ایس بی) سیکورٹیز(جسکا میرل لینچ سے بھی ا لحا ق ہے) کے سی ای او تھے۔ ان کی ذمہ داریوں میں فرم کی بروکریج، انویسٹمنٹ بینکنگ، پرائیوٹ اکیوٹی اور پروپرائیٹرری ٹریڈنگ بزنس شامل ہے۔ اسکےعلاوہ وہ حکومتوں اور کارپوریشنزکو فنانشل ری اسٹریکچرنگ، پرائیوٹائیزشن پروجیکٹ فنانس، مرجر، اور ایکوزیشن کے ضمن میں بطور مشیرمدد فراہم کرتے تھے۔

انہوں نے 5 ارب ڈالر سے زیادہ کی ٹرانزیکشن کو مکمل کیا۔مشرق وسطیٰ واپسی سے قبل وہ امریکہ میں پرائس واٹر ہاؤس کوپر مین میں بطور پرنسپل کنسلٹینٹ کی حثیت سے انرجی اور ٹیلی کیمو نیکیشن کمپنیز کی مختلف ترقیاتی پروگرام اور اُس کے علاوہ وہ کراس بارڈر پر مشورے دیتے رہے۔

جناب فرید مسعود نے یونیورسٹی آف ورجینا (امریکہ) سے سسٹم آف انفارمیشن انجینرنگ میں بیچلر اور ماسٹرز کیا۔اسکے علاوہ یونیورسٹی آف کیمبرج (برطانیہ) سے بھی ماسٹرز کیا۔

"Unity is strength...
when there is
teamwork and collaboration,
wonderful things
can be achieved."
-Mattie J.T. Stepanek

جناب محمد خلیل الرحمٰن ، ڈائریکٹر


جناب خلیل الرحمٰن صاحب جے ایس بینک میں سینئر ایگزیکٹو ہیں جو کے ( آپریشنز، ریسک اینڈ ری انجینرنگ ) کے شعبوں میں 43 سے ذائد سالوں کے وصیح تجربہ رکھتے ہیں۔

وہ 1993 ؁ سے امریکن ایکسپریس بینک کے ساتھ منسلک رہے اور مختلف شہروں اور عہدوں پر کریڈیٹایڈمینسٹریشن اورآپریشننز میں بھی خدمات سرانجام دی۔

اس سے قبل انہوں نے مشرق بینک لمیٹڈ اور یونائیٹیڈ بینک لمیٹڈ میں کام کیا ہے، جناب رحمٰن صاحب نے امریکہ سے سرٹیفائیڈ بزنس پروسیس ری انجینئرکی، اس کے علاوہ وہ ڈپلوما ایسوسی ایٹ آف دی انسٹی ٹیوٹ آف بینکرزاِن پاکستان ہیں، وہ پاکستان انسٹی ٹیوٹ آف کارپوریٹ گورننس سےسرٹیفائیڈ ڈائریکٹر ہیں۔

جناب خلیل الرحمٰن صاحب نے اپنی بیچلر(آنرس) کامرس کی ڈگری پنجاب یونیورسٹی سے حاصل کی اور ہیلی کالج آف کامرس سے ماسٹر کی تعلیم حاصل کی۔

جناب عبدا لحامد محمد میہراز، سی ایف اے ، ڈائریکٹر

جناب عبدا لحامد انویسٹمنٹ بینکنگ ،اسیٹ مینجمنٹ اور کیپیٹل مارکیٹس میں 12 سال تجربے کے حامل ہیں۔ موجودہ ذمہ داریوں میں اسپیشل سچویشن اسٹس جس کی مالیت 600 ملین ڈالر ہے جس کے ضمن میں پریکٹس مینجمنٹ برائے انڈرلائیٹینگ پوزیشن اور ایسے مواقع پیداکرنا ہے جس سے ایسٹس کی قیمتوں میں اضافہ ہونے پر ان سے استفادہ حاصل کیا جائے۔ جناب عبدا لحامد رئیل اسٹیٹ ،انشورنس ،فوڈ ،انڈسٹریل اور فنانشل سروسز کی علاقائی اور بین الاقوامی کمپنیز کے بورڈ کے ممبر ہیں۔

اپنی پیشہ ورانہ زندگی میں انہوں نے بہت ساری انویسٹمنٹ بینکنگ ٹرانزیکشن کو جزوی یا مکمل طور پر لیڈ کیا، جن کی مالیت 700 ملین ڈالر بنتی ہے اور جن میں مالی مشاورت، مرجر اور ایکوزیشن، کیپٹل ریزنگ، بانڈ انشورنس، فنانشل ری اسٹرکچرنگ اور لسٹنگ اسائنمنٹس شامل ہیں۔ جناب عبدا لحامد نے اپنے کئیریر کا آغاز اسیٹ مینجمنٹ فیلڈ سے کیا۔ جس میں وہ 2 میوچل فنڈ ز کی انتظامیہ کے ممبر تھے۔

جناب عمار ٹی ہا جیاہ، ڈائریکٹر

جناب عمار اسیٹ مینجمنٹ اور بینکنگ کے 10سالہ تجربہ کے حامل ہیں۔فی الوقت عمار صاحب جی سی سی اسیٹ مینجمنٹ گلوبل انویسٹمنٹ ہاؤس کے وائس پریزیڈنٹ ہیں اور جی سی سی کے اسیٹ مینجمنٹ کے کاروبار کے نظم ونسق کے ذمہ دار ہیں۔انہوں نے گلوبل میں فروری 2005 ؁ میں اپنی ذمہ داریاں سنبھالی تھیں۔ اس سے قبل وہ 2002 ؁ سے 2005 ؁ تک بطور کسٹمر سروس ریپریزینٹیٹو ،گلف بینک کویت میں خدمات سر انجام دے چکے ہیں۔انہوں نے کویت ماسٹریٹچ بزنس اسکول سے ایم بی اے کیا اور کویت یونیورسٹی سے بی ایس سی کی ڈگری بزنس ایڈمینسٹریشن فنانس میں حاصل کی۔

جناب عمار انٹرنیشنل فنانس کمپنی (آی۔ایف۔سی)کویت کے بورڈ آف ڈائیریکٹرز کے ممبر ہیں۔وہ صافی ہولڈنگ کمپنی کو یت کے چیئر پرسن بھی ہیں۔


جناب محمد کامران ناصر، سی ای او

جناب ناصر صاحب فیلو چارٹرڈ سرٹیفائیڈ اکاؤنٹنٹ ہیں۔انہیں انویسٹمنٹ بینکنگ اور پیچیدہ مالی معاملات سے نبرد آزما ہونے کا وسیع تجربہ ہے۔ وہ ایک بڑے انویسٹمنٹ بینک میں انویسٹمنٹ بینکنگ کے سربراہ رہے ہیں۔ انکے انویسٹمنٹ بینکنگ تجربہ میں مختلف کمپنیوں کو مرجر، ایکوزیشن، ڈائیو سٹیز، ڈیٹ ریزنگ اور ری پروفائلینگ بشمول ٹیکنگ پبلک کمپنیز کی مشاورت شامل ہے اس کے ساتھ ہی ساتھ وہ فنانشل سکیٹر اور ملٹی نیشنل کمپنیز میں اعلی عہدوں پر فائیز رہے ہیں۔بشمول چیف فنانشل آفیسر جہاں انہوں نے اپنی سابقہ کمپنی میں ایک بڑے بروکریج ڈیویژن کے قیام میں ایک کلیدی کردار ادا کیا جس کی کارکردگی مثالی رہی۔ وہ (کے پی ایم جی) سے بھی منسلک رہے ہیں جہاں وہ ابتدائی طور پرفنانشل سکیٹر اِنسٹی ٹیوشن کے آڈٹ میں مصروف عمل رہے۔ خاص طور پر کمرشل بینکس وغیرہ۔

ارنسٹ اینڈ ینگ فورڈ رہوڈزسیدات حیدر چارٹرڈاکاؤنٹینس
پروگریسوپلازہ۔ بیوماونٹ روڈ۔ کراچی

ایم/ایس ڈیلویٹ یوسف عادل اینڈ کمپنی چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس
(ڈیلویٹ کے ایک رکن فرم)
کیویش کورٹ، اے-35، بلاک 7 اور 8
کے سی اچ ایس یو، شاہراہ فیصل، کراچی

باوانی اینڈ پارٹنرز
محترمہ لبنہ سلیم پرویز

جے ایس بینک لمیٹڈ

ڈائریکٹرز کے انتخابات 14 اکتوبر، 2013 کو منعقد ہوے، اور سات ڈائریکٹرز منتخب ہوئے
اور تین سال کی مدت شروع کے بورڈ آف ڈائریکٹرز کی طرف سے مقرر کیا گیا تھا
اکتوبر14 ،2013 سے. ڈائریکٹرز اگلے انتخابات 2016 میں منعقد کی جائے گی