گورننس

آپ کی کامیابی کے لئے اپنا راستہ دکھانے کے لئے تیار


بورڈ آف ڈائریکٹرز کی پروفائل


سید غوث احمد، نان ایگزیکٹو ڈائریکٹر

سید غوث احمد مقامی اور کثیر القومی بینکوں میں بزنس ڈویلپمنٹ ، آپریشنز ، کنزیومر بینکنگ اور ٹیم مینجمنٹ کے شعبوں میں 18 سال سے زیادہ کی عملی صلاحیتوں اور بھر پور تجربہ کے ساتھ بینکاری ایگزیکٹو ہیں۔ وہ فی الحال اپنی مہارت کے شعبوں کو استعمال کر رہا ہے اور بینکاری کی صنعت میں ایک مستقل اور نمایاں شراکت میں ہے۔ اس وقت وہ ایس ای وی پی کی حیثیت سے کام کررہے ہیں - جے ایس بینک لمیٹڈ میں ہیڈ آف ڈسٹری بیوشن اور اپریل 2009 سے جے ایس بینک لمیٹڈ سے وابستہ ہیں۔ اس سے قبل وہ اٹلس بینک لمیٹڈ ، امارات بینک انٹرنیشنل / یونین بینک / اسٹینڈرڈ چارٹرڈ بینک ، بینک الفلاح سے مختلف سے وابستہ تھے۔ سطح انہوں نے 1993 میں امریکن کالج آف اپلائیڈ آرٹس ، لاس اینجلس ، کیلیفورنیا ، امریکہ سے بی بی اے کیا ہے۔ انہوں نے مختلف کورسز اور سرٹیفیکیشن بھی حاصل کیے ہیں جن میں سروس کوالٹی ، انٹرنیشنل کمرشل بینکنگ - این آئی بی اے ایف ، ایکشن میں ویلیو ، سروس آف جوش ، پروفیشنل سیلنگ شامل ہیں۔ ہنر ، اینٹی منی لانڈرنگ ، بینکنگ لاء اینڈ پریکٹس ، پروجیکٹ مینجمنٹ ، لیڈرشپ مینجمنٹ کورس ، سروس کوالٹی پار ایکسلینس اسٹینڈرڈ ، ویلیو ایڈڈ ایڈوانس سیلنگ ٹیکنیکس اور اسٹریٹجک فریم ورک۔

جناب حسن سعید اکبر ، نان ایگزیکٹو ڈائریکٹر

حسن سعید ایک تجربہ کار تعلقات عامہ اور کارپوریٹ مواصلات کا ماہر ہے۔ انہوں نے ایڈیلیڈ یونیورسٹی سے پروجیکٹ مینجمنٹ اور رسک مینجمنٹ میں سند حاصل کی ہے۔

وہ اپنے ساتھ توانائی ، رسد اور مالیاتی شعبوں میں نیلی چپ تنظیموں میں دس سال کا تجربہ لے ک` ر آیا ہے۔

فی الحال ، وہ جے ایس بینک میں مواصلات اور منصوبوں کی تقریب کی سربراہی کرتے ہیں ، جو ملک میں تیزی سے ترقی کرنے والے مالیاتی اداروں میں سے ایک ہے۔ اس سے قبل وہ ٹیلی نار مائیکرو فنانس بینک ، ٹی سی ایس اور پاکستان اسٹیٹ آئل میں خدمات انجام دے چکے ہیں۔

حسن نے انسٹی ٹیوٹ آف بزنس مینجمنٹ سے ماسٹر آف بزنس ایڈمنسٹریشن مکمل کیا ہے۔ اسے معاشرتی ترقی اور معاشرتی مصروفیات کا جنون ہے۔ انہوں نے روٹری انٹرنیشنل کے علاوہ سکریٹنز فاؤنڈیشن کے جنرل سکریٹری کی حیثیت سے کام کیا ہے۔

جناب محمد یوسف امان اللہ ، ایگزیکٹو ڈائریکٹر

جناب محمد یوسف امان اللہ پاکستان کے چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس انسٹی ٹیوٹ کے ساتھی رکن ہیں، وہ پاکستان انسٹی ٹیوٹ آف کارپوریٹ گورننس کے ایک معائنے ڈائریکٹر ہیں، انہوں نے پہلے جہانگیرصدیقی سرمایہ کاری بینک لمیٹڈ، جے ایس گلوبل کیپٹل لمیٹڈ، جے ایس ویلیو فنڈ لمیٹڈ اور جے ایس انوسٹمنٹ لمیٹڈ کے بورڈز پر کام کیا۔

انہوں نے 2003 میں جے ایس گروپ میں شمولیت اختیار کی تھی اور جے ایس گلوبل کیپیٹل لمیٹڈ میں شمولیت سے قبل جے ایس بینک لمیٹڈ کے سینئر ایگزیکٹو نائب صدر کی حیثیت سے کام کر رہے تھے۔، ان کو پہلے سے ہی ایک اعلی سطح پر منسلک کیا گیا تھا جو اے کے، فرگوسن اور کمپنی چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس کے ساتھ، ان کے ساتھ بااختیار ہونے کے بعد PricewaterhouseCoopers کے رکن رکن ہیں، اے ایف ایف فرگسن اور کمپنی سے پہلے، انہوں نے ارنسٹ اینڈ جوان فورڈ روڈس سڈیٹ ہائڈر کے ساتھ کام کیا، فرم کے ساتھ ان کی ایسوسی ایشن کے دوران، انہوں نے تجارتی بینکوں، غیر بینکنگ فنانس کمپنیوں، دواسازی اور آٹوموبائل شعبوں سے متعلق مختلف قانونی اور خصوصی کاموں میں شامل کیا۔



جناب محمد کامران ناصر، سی ای او

مسٹر محمد کامران ناصر نے 2010 میں جے ایس گروپ میں شمولیت اختیار کی تھی اور وہ جے ایس گلوبل کیپیٹل لمیٹڈ کی سربراہی کر رہے ہیں ، جو سب سے بڑی بروکریج اور سرمایہ کاری بینکاری کمپنی ہے ، جو اسٹاک ایکسچینج میں درج ہے ، 2011 سے اس کے چیف ایگزیکٹو آفیسر کی حیثیت سے۔

مسٹر ناصر انگلینڈ اینڈ ویلز کے انسٹی ٹیوٹ آف چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس کے چارٹرڈ اکاؤنٹنٹ ہیں اور انجمن انجمن آف چارٹرڈ مصدقہ اکاؤنٹنٹس یو کے سے چارٹرڈ مصدقہ اکاؤنٹنٹ بھی ہیں۔ وہ اپنے ساتھ سرمایہ کاری بینکاری اور پیچیدہ مالی معاملات سے نمٹنے کا بھرپور تجربہ لاتے ہیں۔ انویسٹمنٹ بینکنگ کے تجربات انضمام ، حصول ، خانہ بدوشوں ، قرضوں میں اضافے اور کمپنیوں کو عوامی سطح پر لینے سمیت دوبارہ خریداری کے بارے میں کمپنیوں کو مشورہ دینے سے لے کر ہیں۔

اس کے علاوہ ، انہوں نے مالیاتی شعبے اور ملٹی نیشنل کمپنیوں کے اندر بھی اعلی سینئر سطح کے عہدوں پر فائز ہیں جن میں چیف فنانشل آفیسر بھی شامل ہیں۔ انہوں نے اپنی سابقہ ​​کمپنی میں ایک بہت بڑا بروکرج ڈویژن کے قیام اور انتظام میں اہم کردار ادا کیا ہے جس نے غیر معمولی کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ وہ کے پی ایم جی سے بھی وابستہ رہا ہے جہاں وہ بنیادی طور پر فنانشل سیکٹر اداروں خاص طور پر کمرشل بینکوں کے آڈٹ میں شامل تھا۔

مسٹر ناصر پاکستان انسٹی ٹیوٹ آف کارپوریٹ گورننس سے مصدقہ ڈائریکٹر ہیں۔ وہ بہت سے عوامی / تجارتی تقریری پروگراموں میں خصوصی عنوانات سے لیکر الیکٹرانک میڈیا پر پاکستان کیپٹل مارکیٹس کے احاطہ کرنے تک ایک قابل ذکر اسپیکر رہے ہیں۔ ان کے پاس گلوبل فنڈ منیجرز کے ساتھ منسلک ہونے کا وسیع تجربہ ہے اور انہوں نے پاکستان کارپوریٹ سیکٹر کی نمائش کے لئے لندن ، امریکہ اور دیگر جگہوں پر مختلف روڈ شوز کروائے ہیں۔ اپنے متنوع تجربے کی وجہ سے ، اسے پاکستان میں ایپکس اور فرنٹ لائن ریگولیٹری باڈیز کی طرف سے معمول کے مطابق دعوت دی جاتی ہے تاکہ وہ تکنیکی اور خصوصی امور کے بارے میں جان بوجھ کر بیٹھے۔

"Unity is strength...
when there is
teamwork and collaboration,
wonderful things
can be achieved."
-Mattie J.T. Stepanek

جناب سلال حسن،نان ایگزیکٹو ڈائریکٹر


مسٹر صلال حسن ایک پرائیویٹ ایکویٹی انویسٹر اور وینچر کیپیٹلسٹ ہیں جو ایسوسی ایٹ ڈائریکٹر کی حیثیت سے خدمات انجام دے رہے ہیں۔ سالال جے ایس بینک لمیٹڈ میں ایکو سسٹم ڈویلپمنٹ کے سربراہ اور جے ایس گلوبل کیپیٹل لمیٹڈ کے ڈائریکٹر کے طور پر بھی کام کرتا ہے ، جہاں وہ ڈیجیٹلائزیشن کے ذریعے ٹیکنالوجی کی سرمایہ کاری ، شراکت داری اور تیز رفتار ترقی کو دیکھتا ہے۔

وہ پاکستانی ہیلتھ ٹیک کے اگمنٹی کیئر اینڈ صحت اور ایڈ ٹیک نالج پلیٹ فارم کے بورڈ ممبر کی حیثیت سے خدمات انجام دے رہے ہیں۔

جے ایس سے پہلے ، مسٹر حسن دبئی میں پی ای+ کیپیٹل ایڈوائزرز میں تھے ، جہاں انہوں نے ڈاکٹر سمیر الانصاری (دبئی انٹرنیشنل کیپیٹل کے سابق چیئرمین اور سی ای او) کی سرپرستی میں پرائیویٹ ایکویٹی سیکھی اور مینا اور یورپی یونین میں وینچر کیپیٹل سرمایہ کاری میں مہارت حاصل کی۔ ٹیکنالوجی کمپنیاں-بشمول علاقے جن میں پہلا ایف سی اے ریگولیٹ کراؤڈ فنڈنگ ​​پلیٹ فارم ہے۔

سلال نے ورلڈ بینک میں اپنے کیریئر کا آغاز گورننس ٹیم کے ساتھ پاکستان کے "ڈوئنگ بزنس انڈیکس" اور ریونیو موبلائزیشن پر کیا۔

سلال نے ورلڈ بینک میں اپنے کیریئر کا آغاز گورننس ٹیم کے ساتھ پاکستان کے "ڈوئنگ بزنس انڈیکس" اور ریونیو موبلائزیشن پر کیا۔

سالال نے بی۔ (آنرز) کیمیکل انجینئرنگ اور بزنس مینجمنٹ میں برمنگھم یونیورسٹی سے جہاں انہیں ایکسلنس اسکالرشپ سے نوازا گیا۔

محترمہ شیریں رضا ،نان ایگزیکٹو ڈائریکٹر

-شیریں رضا لمبی اور مختصر مدت کے کریڈٹ سہولیات ، برانچ بینکنگ اور آپریشنز کے لئے کارپوریٹ اور کمرشل سائیڈ پر بینکنگ میں 22 سال سے زیادہ کا تجربہ رکھنے والے ایک ویلیو سے چلنے والے پیشہ ور ہیں۔ وہ اس وقت لاہور میں جے ایس بینک لمیٹڈ کے کارپوریٹ بینکنگ ڈیپارٹمنٹ کی ہیڈ / ای وی پی کی حیثیت سے خدمات انجام دے رہی ہیں

جے ایس بینک لمیٹڈ میں اپنے دور حکومت میں ، انہوں نے کریڈٹ پورٹ فولیو اور تجارتی کاروبار میں کامیابی سے اضافہ کیا ، موجودہ اور ممکنہ گاہکوں کے ساتھ کاروباری مواقع کو بڑھانے اور بڑھانے کے لئے بزنس ہیڈ کے ساتھ مل کر کام کیا ، فنڈ / غیر فنڈ میں ترقی کے حصول کے لئے اثاثہ پورٹ فولیو تیار کرنا اور ان کا انتظام کرنا خطرہ اور پیداوار کے معیار کو پورا کرنے کے لئے تعلقات پر مبنی کریڈٹ اور مانیٹرنگ۔ اس نے اپنے ماسٹرز میں بزنس ایڈمنسٹریشن (ایم بی اے) کی ڈگری مارکیٹنگ اور فنانس مضامین دونوں میں حراستی کے ساتھ مکمل کی ہے۔ اپنے پیشہ ورانہ کیریئر کے دوران ، انہوں نے پاکستان کے مختلف سرکردہ بینکوں کے اعلی انتظامی عہدوں پر خدمات انجام دیں۔

جناب افتخار احمد راؤ،انڈیپنڈنٹ ڈائریکٹر

جناب افتخار احمد راؤ پاک بحریہ میں 37 سال سے زیادہ کا تجربہ رکھتے ہیں اور انہیں کمیشن آف تمگہ امتیاز (ملٹری) ، ستارہ امتیاز (ملٹری) ، ہلال امتیاز ("سپرڈ آف آنر") سے نوازا گیا۔ فوجی) اور پاک چین دوستی کا تمغہ چین کی حکومت کی جانب سے دیا گیا۔ ان کا جہاز پر جہاز اور ہوا بازی کے کمانڈ جہازوں کے ساتھ ساتھ ایوی ایشن اسکواڈرنز اور پاکستان نیول ایوی ایشن کا ایک وسیع تجربہ ہے۔ انہوں نے نیول ہیڈ کوارٹرز میں ڈائریکٹر آف پلانز ، چیف آف نیول اسٹاف کے پرنسپل سکریٹری اور ڈپٹی چیف آف نیول اسٹاف (آپریشنز) کے عہدے پر خدمات انجام دیں۔ انہوں نے کے ایس اینڈ ڈبلیو اور ابوظہبی پاکستان ہولڈنگ لمیٹڈ (اب مبدلہ میں ضم) میں ایم ڈی کی حیثیت سے بھی خدمات انجام دی ہیں۔ وہ رائل سعودی نیول فورس کے مشیر کی حیثیت سے بھی خدمات انجام دے چکے ہیں۔ وہ بحریہ یونیورسٹی کے بورڈ آف گورنرز ، گوادر پورٹ پر عمل درآمد کمیٹی اور شپ بلڈنگ انڈسٹری کی ترقی کے لئے پالیسی بورڈ کے ممبر تھے ، جن کی سربراہی وزیر اعظم نے کی۔ وہ شپ بلڈنگ کے لئے ایگزیکٹو کمیٹی کے وائس چیئرمین کے طور پر بھی خدمات انجام دے چکے ہیں۔


جناب شہاب انور خواجہ ،انڈیپنڈنٹ ڈائریکٹر اور چیئرمین

مسٹر شہاب خواجہ نے تقریبا Administrative 36 سال تک سرکاری شعبے میں کیریئر سول ایڈونٹ آف پاکستان ایڈمنسٹریٹو سروس (اس سے قبل ڈسٹرکٹ مینجمنٹ گروپ) کی حیثیت سے خدمات انجام دیں اور وفاقی سیکرٹری نجکاری و صنعت و پیداوار ، ایڈیشنل سیکرٹری پاپولیشن ویلفیئر ، جوائنٹ جیسے اہم عہدوں پر فائز رہے سکریٹری اقتصادی امور ڈویژن ، سمال اینڈ میڈیم انٹرپرائزز ڈویلپمنٹ اتھارٹی (سمیڈا) کے سی ای او اور مختلف نامعلوم کمپنیوں میں ڈائریکٹر کے عہدے پر فائز رہے۔ اسے معاشرتی ترقی کے میدان میں خصوصا قانونی معاملات ، معاشرتی متحرک اور معاشرتی ترقی میں وسیع تجربہ حاصل ہے۔ وہ لسٹڈ کمپنیوں کی ضروریات کے تحت ، مصدقہ ڈائریکٹر بھی ہے ، جیسا کہ ایس ای سی پی نے بتایا ہے۔

مذکورہ بالا عہدوں سے قبل ، جناب شہاب خواجہ حکومت پنجاب ، محکمہ زراعت اور لائیو اسٹاک اینڈ ڈیری ڈویلپمنٹ کے سیکریٹری بھی رہے۔ ریٹائرمنٹ کے بعد ، انہوں نے سی ای او ، مسابقتی سپورٹ فنڈ (سی ایس ایف) ، وزارت خزانہ اور یو ایس ایڈ کے مشترکہ پروجیکٹ کے عہدے پر بھی کام کیا ، اور پاکستان ایڈوائزری کونسل (ایف ایم پی اے سی) کے فرٹیلائزر مینوفیکچررز کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر کی حیثیت سے۔ انہوں نے متعدد پبلک سیکٹر آرگنائزیشنز ’بورڈز‘ پر خدمات انجام دی ہیں اور متعدد بین الاقوامی اداروں اور سیمینارز جیسے یو این ڈی پی ، یو این ایف پی اے ، یو این آئی ڈی او ، ای سی او ایس او سی او اے سی او وغیرہ میں حکومت پاکستان کی نمائندگی کی ہے۔

جناب شہاب خواجہ کی تعلیمی اور پیشہ ورانہ قابلیت میں ایم ایس سی شامل ہے۔ کیمسٹری میں ، برمنگھم یونیورسٹی ، یوکے سے ڈویلپمنٹ ایڈمنسٹریشن میں پوسٹ گریجویٹ ڈپلومے اور ریاستہائے متحدہ امریکہ کے کنیکٹیکٹ ہارٹ فورڈ یونیورسٹی سے عوامی پالیسی میں۔

کے پی ایم جی تاثیر ہادی اینڈ کمپنی چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس ، شیخ سلطان ٹرسٹ
بلڈنگ نمبر 2 ، بیومونٹ روڈ ، کراچی ، 75530 ، پاکستان

باوانی اینڈ پارٹنرز
ایس اے لاء ایسوسی ایٹس
عبد المجید کھوسو

جے ایس بینک لمیٹڈ


  • جناب افتخار احمد راؤ ۔ چیئرمین
  • جناب سلال حسن - رکن
  • محترمہ شیریں رضا - رکن
  • جناب حسن سعید اکبر - رکن


  • جناب افتخار احمد راؤ ۔ چیئرمین
  • جناب محمد یوسف امان اللہ - رکن
  • جناب محمد کامران ناصر - رکن
  • سید غوث احمد - رکن
  • جناب حسن سعید اکبر - رکن


  • جناب شہاب انور خواجہ۔ چیئرمین
  • جناب محمد یوسف امان اللہ - رکن
  • جناب محمد کامران ناصر - رکن
  • سید غوث احمد - رکن


ڈائریکٹرز کا انتخاب آخری مرتبہ 24 دسمبر ، 2019 کو ہوا تھا۔ ڈائریکٹرز کا اگلا انتخاب 26 دسمبر 2022 کو ہونا ہے۔